ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЕКТ РІШЕННЯ: № 7-1

 
ЧЕРВОНОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
Львівської області
В И К О Н А В Ч И Й    К О М І Т Е Т
  Р І Ш Е Н Н Я
Червоноград
Про роботу із зверненнями  громадян 
у виконавчому  комітеті Червоноградської
міської ради  у  І-му півріччі 2020 року

 
          Керуючись пп.1 п.б ст.38 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні , заслухавши інформацію про роботу із зверненнями громадян, які надійшли до  виконавчого комітету Червоноградської міської ради у І півріччі 2020 року та на виконання Закону України „Про звернення громадян ”із змінами, Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 „ Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування, постанови Кабінету Міністрів України від 27.11.2019 року № 976 «Деякі питання Єдиної системи опрацювання звернень»  та розпорядження голови Львівської обласної державної адміністрації від 05.02.2020 року № 56/6/5-20 «Про затвердження порядку розгляду звернень, що надходять на «Гарячу лінію області» та порядку реагування на звернення громадян, що надійшли на «Гарячу лінію області», зареєстроване в Західному  міжрегіональному управлінні юстиції м. Львова 13.02.2020 за № 5/2115, виконавчий комітет Червоноградської міської ради
 
ВИРІШИВ:
 
  1. Інформацію про роботу із  зверненнями громадян у виконавчому комітеті  Червоноградської міської ради у І-му півріччі 2020 року, взяти до відома.
  2. Першому заступнику міського голови, заступникам міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючому справами виконавчого комітету відповідно до функціонального розподілу обов’язків сприяти удосконаленню роботи із зверненнями;забезпечувати оперативне реагування на суспільно важливі проблеми, які порушуються у зверненнях;  вивчати громадську думку щодо основних напрямів діяльності виконавчого комітету,  сприяти підвищенню ефективності управління, якості підготовки та прийняття рішень щодо розв’язання суспільно важливих проблем з урахуванням думки громадськості.
  3. Керівникам відділів виконавчого комітету, управлінь,  виконавчих органів Червоноградської  міської ради та комунальних підприємств міста:
3.1. Забезпечувати об’єктивний і своєчасний розгляд звернень громадян на «Урядову гарячу лінію» та  «Гарячу лінію області», перевіряти викладені в них факти, а у разі, якщо звернення не містить достатніх даних, необхідних для прийняття обґрунтованого рішення, вживати заходів до отримання додаткової інформації.
 
3.2. Завчасно повідомляти заявників про продовження термінів розгляду звернень з об’єктивних причин.
3.3.Тримати на особистому контролі розгляд звернень категорій громадян: учасників ООС (АТО), ветеранів війни та праці, осіб з інвалідністю, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітних сімей, одиноких, матерів - героїнь  та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.
4. Керівникам комунальних підприємств міста систематизувати роботу підприємства з метою своєчасного попередження ситуацій, які змушують громадян звертатись на  гарячі лінії.
5. Начальнику управління житлово - комунального господарства (Думичу А.С.) надати роз’яснення  в засобах масової інформації щодо можливості  від’єднання від центрального опалення, згідно з чинним законодавством.
 6. Начальнику загального відділу (Мартенс Т.О.) розмістити інформацію про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до виконавчого комітету Червоноградської міської ради у  І-му півріччі 2020року в газеті "Новини Прибужжя" та офіційному веб - сайті Червоноградської міської ради.
7. Контроль за виконанням рішення покласти на керуючого справами виконавчого комітету Тимчишина Г.Р.
 
 
 
Міський голова    А.ЗАЛІВСЬКИЙ

ДОДАТКИ

1 Дан_ _ п. 2020р-.pdf Переглянути