ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЕКТ РІШЕННЯ: № 20

 
   
 
ЧЕРВОНОГРАДСЬКА МIСЬКА РАДА
ЧЕРВОНОГРАДСЬКОГО РАЙОНУ
 Львiвської областi
В И К О Н А В Ч И Й    К О М І Т Е Т
 Р І Ш Е Н Н Я
____________ м.Червоноград                                        ___________
      
Про організацію роботи консультаційних
пунктів для надання населенню за місцем
проживання інформації з питань
цивільного захисту
 
Керуючись статтею 361 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, статтями 39,42 Кодексу цивільного захисту України, статтею 15 Закону України «Про правовий режим воєнного стану», пункту 28 Порядку здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 червня 2013 року № 444,  з метою підвищення ефективності інформаційно-просвітницької роботи з питань цивільного захисту та дій в умовах надзвичайних ситуацій за місцем проживання серед населення, виконавчий комітет Червоноградської міської ради
 
       ВИРІШИВ :
 
1. 3атвердити Положення про організацію роботи консультаційних пунктів для надання населенню за місцем проживання інформації з питань цивільного захисту, що додається.
2. Створити консультаційні пункти з питань цивільного захисту на території Червоноградської міської територіальної громади згідно списку, що додається.
3. Директору КП «Червонограджитлокомунсервіс» Кукобі Ю.М., начальнику центру надання адміністративних послуг Галаху Ю.В., старостам виконавчого комітету Червоноградської міської ради:
3.1. До 30 жовтня 2024 року створити та забезпечити роботу консультаційних пунктів для проведення з населенням інформаційно-просвітницької роботи з питань цивільного захисту і дій при загрозі виникнення або виникненні надзвичайних ситуацій, пожеж та інших небезпечних подій.
3.2. Призначити відповідальних осіб за створення і роботу цих консультаційних пунктів.
3.3.      Забезпечити контроль за їх роботою та здійснення матеріально-технічного оснащення консультаційних пунктів.
3.4. Розробити Положення консультаційного пункту відповідно до вимог нормативних актів, яке погоджується начальником відділу  з питань НС, оборонної та мобілізаційної роботи міської ради, затверджується міським головою і керівником організації.
3.5. Спланувати роботу консультаційних пунктів, оформити відповідну документацію (план роботи, графік чергування з надання консультацій населенню щодо дій у надзвичайних ситуацій, список та посадові інструкції працівників пункту, журнал обліку наданих консультацій тощо).
3.6. Організувати взаємодію з навчально-консультаційним пунктом у м. Червоноград з питань цивільного захисту щодо надання їх педагогічними працівниками постійної консультаційно-методичної допомоги при створенні пунктів, розробленні для них наочних просвітницько-інформаційних матеріалів та організації роботи з консультування населення громади.
           3.7. Навчання населення здійснювати шляхом забезпечення умов для самостійного вивчення їм матеріалів посібників, пам'яток, іншого друкованого навчально-інформаційного матеріалу, перегляду та прослуховування спеціальних відео- та аудіоматеріалів, розповсюдження серед населення різного роду рекомендацій, пам'яток тощо, а при необхідності - надання індивідуальних консультацій про стан захисту, методи та способи забезпечення безпеки людей у надзвичайних ситуаціях за місцем їх проживання.
4. Начальнику відділу з питань надзвичайних ситуацій, оборонної та мобілізаційної роботи Ваську І.Р. організувати щорічне проведення огляду-конкурсу на кращу навчальну матеріально-технічну базу консультаційних пунктів.
              5. Начальнику навчально-консультаційного пункту у м. Червоноград Катанасі О.М. розробити варіанти оформлення консультаційних пунктів наочними інформаційно-просвітницькими матеріалами з питань цивільного захисту та безпеки життєдіяльності людини в умовах надзвичайних, несприятливих побутових ситуацій або бойових дій (макети стендів, наочні посібники, рекомендації, пам’ятки, брошури тощо), а також зразків інформаційно-довідкових куточків з питань цивільного захисту.
           6. Визнати таким, що втратив чинність, наказ керівника Червоноградської міської ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Львівської області від 30 грудня 2021 року №31 «Про порядок створення та організацію роботи консультаційних пунктів з питань цивільного захисту на території Червоноградської МТГ».         
7. Контроль за виконанням даного рішення покласти на начальника відділу з питань надзвичайних ситуацій, оборонної та мобілізаційної роботи Васька І.Р.
 
 
           Міський голова                                                  Андрій ЗАЛІВСЬКИЙ
 
 
 
                                                                                                                    ЗАТВЕРДЖЕНО
                                                                                                                         Рішення виконавчого комітету
                                                                                                   Шептицької міської ради
                                                                                                                          ___________ № ________
 
 
ПОЛОЖЕННЯ
про організацію роботи консультаційних пунктів для надання населенню за місцем проживання інформації з питань цивільного захисту
 
1. Це положення визначає єдині вимоги до порядку створення та організації роботи консультаційних пунктів для надання населенню за місцем проживання інформації з питань цивільного захисту (далі - консультаційні пункти), що створюються відповідно до потреб  громади.
Консультаційні пункти створюються виконавчим комітетом Червоноградської міської ради в адміністративному центрі територіальної громади та в межах утворених старостинських округів, виходячи з розрахунку мінімальних потреб у створенні консультаційних пунктів (згідно з додатком), відповідно до Методики створення та функціонування консультаційних пунктів для надання населенню за місцем проживання інформації з питань цивільного захисту, затвердженої наказом Міністерства внутрішніх справ України від 01 серпня 2024 року № 540, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 15 серпня 2024 року за № 1249/42594.
Пропозиції щодо створення консультаційних пунктів подаються керівниками підрозділів (посадовими особами) з питань цивільного захисту органів місцевого самоврядування.
Консультаційний пункт є осередком просвітницько-інформаційної роботи і пропаганди знань серед населення з питань цивільного захисту, безпеки життєдіяльності, діям та захисту в умовах надзвичайних, несприятливих побутових ситуаціях або бойових діях.
2. Консультаційні пункти створюються на підставі рішення виконавчого комітету, яким затверджується положення про консультаційний пункт. Також керівниками підприємств, установ і організацій на базі яких створені консультаційні пункти  визначається:
- місцезнаходження консультаційних пунктів;
- матеріально-технічне забезпечення, пов'язане з організацією роботи консультаційних пунктів;
- особи, відповідальні за організацію роботи консультаційних пунктів із числа посадових осіб місцевого самоврядування;
- строки проходження особами, відповідальними за організацію роботи консультаційних пунктів, навчання на територіальних курсах цивільного захисту та безпеки життєдіяльності, навчально-методичних центрах цивільного захисту та безпеки життєдіяльності (далі - навчально-методичні центри) (у рік призначення і періодично один раз на три роки).
3. Інформація про створення консультаційних пунктів подається до Червоноградського РУ ГУ ДСНС України у Львівській області, а також до навчально-консультаційного пункту у м. Червоноград.
4. Консультаційні пункти функціонують за принципом безоплатності та доступності інформації із питань цивільного захисту, у тому числі в доступній для осіб з вадами зору та слуху формі. Інформація з питань цивільного захисту доводиться до населення шляхом:
- використання ресурсів мережі Інтернет (офіційні вебсайти органів місцевого самоврядування, групи та сторінки в соціальних мережах та месенджерах), технічних засобів оповіщення, СМС-повідомлень та інших засобів передавання (відображення) інформації до населення конкретних повідомлень про методи та способи дій у разі виникнення надзвичайних ситуацій та їх участі в заходах цивільного захисту;
- проведення консультацій та надання роз'яснень з питань захисту від надзвичайних ситуацій у телефонному режимі, через мережу Інтернет, під час особистого прийому особами, відповідальними за організацію роботи консультаційних пунктів, та відповідальними особами із числа посадових осіб місцевого самоврядування, а також на добровільній основі іншими особами, які володіють відповідними знаннями та навичками;
- розповсюдження друкованої продукції, у тому числі навчальної, довідкової, інформаційної про надзвичайні ситуації, у зоні яких або в зоні можливого ураження від яких може опинитися місце проживання громадян, а також про способи захисту від впливу небезпечних факторів, викликаних такими ситуаціями;
- створення умов для оволодіння та практичного відпрацювання навичок щодо користування засобами колективного та індивідуального захисту і надання допомоги постраждалим;
- організації та проведення заходів, спрямованих на розвиток громадської свідомості щодо особистої та колективної безпеки, залучення громадян до інформаційно-просвітницьких заходів з питань цивільного захисту, що проводяться за місцем проживання
5. У період дії воєнного стану консультаційними пунктами виконуються завдання щодо поширення необхідних знань і навичок з питань забезпечення необхідного рівня захисту населення під час дії воєнного стану, реагування на надзвичайні ситуації та ліквідації їх наслідків, які можуть виникнути в районах бойових дій, у тому числі в умовах радіаційного, хімічного забруднення та біологічного зараження.
6. Діяльність консультаційних пунктів здійснюється у взаємодії з відділом з питань надзвичайних ситуацій, оборонної та мобілізаційної роботи, Червоноградським РУ ГУ ДСНС України у Львівській області. Інформаційно-методична підтримка консультаційних пунктів здійснюється навчально-консультаційним пунктом у м. Червоноград.
7. Загальне керівництво консультаційним пунктом здійснюється керівником виконавчого комітету Червоноградської міської ради.
8. Особи, відповідальні за організацію роботи консультаційного пункту, планують, організовують та здійснюють інформаційно-просвітницьку роботу, заходи із створення й удосконалення інформаційних, навчально-методичних, матеріально-технічних та інших ресурсів, необхідних для функціонування консультаційного пункту.
9. Консультаційний пункт працює за річним планом роботи та графіком, які затверджуються міським головою та оприлюднюються на офіційному вебсайті.
З метою спрямованості консультаційної діяльності на запити населення до роботи консультаційного пункту можуть залучатися медичні працівники, представники ДСНС України, Національної поліції України, працівники закладів освіти, а також на добровільній основі інші особи, які володіють відповідними знаннями та навичками.
10. Фінансування створення та функціонування консультаційних пунктів здійснюється відповідно до законодавства України.
11. Звітність про роботу консультаційного пункту подається відділу з питань надзвичайних ситуацій, оборонної та мобілізаційної роботи  за формою, змістом та у терміни, які встановлено Табелем термінових та строкових донесень з питань цивільного захисту (форма 7/НН), затвердженим наказом МВС України від 22 липня 2024 року №502 «Про затвердження Табеля термінових та строкових донесень з питань цивільного захисту».
 
 
 
 
 
                                                                                                                     ЗАТВЕРДЖЕНО
                                                                                                                         Рішення виконавчого комітету
                                                                                                   Шептицької міської ради
                                                                                                                          ___________ № ________
 
 
 
Перелік консультаційних пунктів на території Червоноградської міської територіальної громади
 
 

з/п
Назва пункту Адреса Примітка
Консультаційний пункт при КП «Червонограджитлокомунсервіс» м. Шептицький,
вул. Шевська, 1а
2. Консультаційний пункт при  центрі надання адміністративних послуг м. Шептицький,
пр. Шевченка, 27
3. Консультаційний пункт  Соснівського старостинського округу м. Соснівка,
вул. Кривоноса, 8А
Консультаційний пункт Сілецького старостинського округу с. Сілець,  Присілок Солтиси, 757
Консультаційний пункт Гірницького старостинського округу смт. Гірник,
вул. Грушевського,  17а
Консультаційний пункт Межирічанського старостинського округу с. Межиріччя,
вул. Центральна, 48
Консультаційний пункт Острівського старостинського округу с. Острів,
вул. Центральна,59
Консультаційний пункт Волсвинського старостинського округу с. Волсвин,
вул. Шептицького, 57
Консультаційний пункт Поздимирського старостинського округу с. Поздимир,
вул. Потічна, 5