ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЕКТ РІШЕННЯ: № 1


ЧЕРВОНОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ЧЕРВОНОГРАДСЬКОГО РАЙОНУ
Львівської області
В И К О Н А В Ч И Й    К О М І Т Е Т
Р І Ш Е Н Н Я
м.Червоноград

 
Про підсумки роботи із
зверненнями громадян,
що надійшли до  виконавчого
комітету Червоноградської
міської ради у 2021 році


 
             Керуючись пп.1 п. „б” ч.1 ст.38,  п.2 ст.54 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” , заслухавши інформацію про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до  виконавчого комітету Червоноградської міської ради у   2021 році та на виконання Закону України „Про звернення громадян ”із змінами, Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 „ Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, постанови Кабінету Міністрів України від 27.11.2019 року № 976 «Деякі питання Єдиної системи опрацювання звернень»  та розпорядження голови Львівської обласної державної адміністрації від 05.02.2020 року № 56/0/5-20 «Про затвердження порядку розгляду звернень, що надходять на «Гарячу лінію області» та порядку реагування на звернення громадян, що надійшли на «Гарячу лінію області», зареєстроване в Західному  міжрегіональному управлінні юстиції м. Львова 13.02.2020 за № 5/2115, виконавчий комітет Червоноградської міської ради
 
ВИРІШИВ:
 
1.Інформацію про підсумки роботи із  зверненнями громадян, що надійшли до виконавчого комітету Червоноградської міської ради у   2021 році, взяти до відома.
 
2. Першому заступнику міського голови, заступникам міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючому справами виконавчого комітету  міської ради, секретарю міської ради, старостам виконавчого комітету, начальникам відділів виконавчого комітету міської ради, виконавчих органів міської ради, керівникам комунальних підприємств, що належать до сфери управління Червоноградської міської ради:
1). Спрямувати роботу підпорядкованих структурних підрозділів на  оперативне реагування на суспільно важливі проблеми, які порушуються у зверненнях;  вивчати громадську думку щодо основних напрямів діяльності виконавчого комітету,  сприяти підвищенню ефективності управління, якості підготовки та прийняття рішень щодо розв’язання суспільно важливих проблем з урахуванням думки громадськості.
2) Застосовувати  всі можливі сучасні засоби інформування мешканців міста (місцеві телебачення та газети, офіційний веб-сайт, інформаційні сторінки в соціальних мережах, тощо) з метою висвітлення найбільш актуальних соціально-значущих проблем, які пов’язані зі зверненнями громадян, з наданням роз’яснень відповідних положень чинних законодавчих актів.
З) Забезпечувати кваліфікований, неупереджений і об'єктивний розгляд звернень громадян з метою вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників та підготовку обґрунтованих відповідей.
4) Не допускати порушення термінів розгляду звернень громадян, надавати у встановлені законом терміни письмові відповіді авторам звернень за наслідками їх розгляду та давати принципову оцінку фактам порушень.
5) Постійно проводити аналіз звернень громадян, здійснювати заходи щодо виявлення проблемних питань мешканців громади з метою упередження надходження повторних звернень.
6)  Створювати умови для участі заявників у перевірці поданих ними заяв чи скарг, надавати можливість знайомитись з матеріалами перевірок відповідних звернень.
7) Забезпечувати першочерговий розгляд звернень осіб з інвалідністю і учасників бойових дій, учасників ООС (АТО ), ветеранів праці, громадян, які мають високі урядові нагороди, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС, багатодітних сімей, самотніх матерів та малозабезпечених самотніх громадян, які потребують соціального захисту та підтримки, а також скарг, колективних і повторних звернень громадян та звернень, які надійшли через органи влади.
 
3. Начальнику загального відділу (Т.Мартенс) висвітлити в засобі масової інформації та на офіційному веб - сайті Червоноградської територіальної громади  інформацію про підсумки роботи із  зверненнями громадян, які надійшли у виконавчий комітет Червоноградської міської ради у 2021 році.  
4. Вважати виконаним рішення виконавчого комітету Червоноградської міської ради від 29.07.2021 №101 «Про підсумки роботи зверненнями громадян , які надійшли у виконавчий комітет Червоноградської міської ради у І-му півріччі 2021 року»
5. Контроль за виконанням рішення покласти на керуючого справами виконавчого комітету Тимчишина Г.Р.
 
 
 
 
Міський голова                         Андрій ЗАЛІВСЬКИЙ 
 
 

 

 

ДОДАТКИ

1 ДОВІДКА.pdf Переглянути