ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЕКТ РІШЕННЯ: № 7-17


ЧЕРВОНОГРАДСЬКА МIСЬКА РАДА
ЧЕРВОНОГРАДСЬКОГО РАЙОНУ
Львiвської областi
В И К О Н А В Ч И Й    К О М I Т Е Т
Р I Ш Е Н Н Я
м. Червоноград

Про внесення змін в рішення виконавчого комітету від 29.03.2018 №84
«Про деякі питання документування управлінської діяльності у 
виконавчих органах Червоноградської міської ради»

 
      Керуючись ст. 52 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17 січня 2018 року №55 “ Деякі питання документування управлінської діяльності ” та беручи до уваги п.п.20) п.1 розділу ІІ Типового положення про уповноважений підрозділ (уповноважену особу) з питань запобігання та виявлення корупції , затвердженого Наказом Національного агентства з питань запобігання корупції від 17 березня 2020 року № 102/20 «Про затвердження Типового положення про уповноважений підрозділ (уповноважену особу) з питань запобігання та виявлення корупції» та на виконання листа від 28.04.2021 року №05/2021-04 «Щодо упорядкування внутрішніх нормативно-правових актів » виконавчий комітет Червоноградської міської ради
 
ВИРІШИВ:
 
     1. Внести до рішення виконавчого комітету Червоноградської міської ради від 29.03.2018 №84 «Про деякі питання документування управлінської діяльності у  виконавчих органах Червоноградської міської ради» такі зміни:
          1.1 Викласти п.82 «Інструкції з діловодства у виконавчих органах Червоноградської міської ради»  в новій редакції:
      «82. Проекти розпоряджень з основної діяльності, адміністративно-господарських питань у разі їх підготовки у паперовій формі та додатки до них візуються працівником, який створив документ, керівником структурного підрозділу, в якому його створено,  керуючим справами виконавчого комітету, начальником юридичного відділу, головним спеціалістом  з повноваженнями уповноваженої особи з питань запобігання та виявлення корупції, іншими посадовими особами, яких стосується документ.
        Проекти розпоряджень з кадрових питань (особового складу) візуються працівником відділу з питань персоналу, який створив документ, та керуючим справами виконавчого комітету, начальником юридичного відділу , головним спеціалістом  з повноваженнями уповноваженої особи з питань запобігання та виявлення корупції, іншими посадовими особами, яких стосується документ.
       У разі необхідності проведення оцінки змісту та доцільності видання розпорядження здійснюється зовнішнє погодження проекту документа з іншими заінтересованими установами ».
        1.2. В абзаці 2 п.81 слова «головний спеціаліст відділу організаційно-кадрової роботи» замінити на «працівник відділу з питань персоналу»
 
      2. Контроль за виконанням рішення покласти на керуючого справами виконавчого комітету  Тимчишина Г.Р.


В.о. міського голови                                                                                                                    Дмитро БАЛКО