ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЕКТ РІШЕННЯ: № 1-1


ЧЕРВОНОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ЧЕРВОНОГРАДСЬКОГО РАЙОНУ
Львівської області
В И К О Н А В Ч И Й    К О М І Т Е Т
Р І Ш Е Н Н Я
м.Червоноград
Про підсумки роботи із зверненнями громадян, які надійшли
у виконавчий комітет Червоноградської міської ради у 2020 році


      Керуючись пп.1) п.б п.1 ст.38 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні , заслухавши інформацію про роботу із зверненнями громадян, які надійшли до  виконавчого комітету Червоноградської міської ради 2020 році та на виконання Закону України „Про звернення громадян ”із змінами, Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 „ Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування, постанови Кабінету Міністрів України від 27.11.2019 року № 976 «Деякі питання Єдиної системи опрацювання звернень»  та розпорядження голови Львівської обласної державної адміністрації від 05.02.2020 року № 56/6/5-20 «Про затвердження порядку розгляду звернень, що надходять на «Гарячу лінію області» та порядку реагування на звернення громадян, що надійшли на «Гарячу лінію області», зареєстроване в Західному  міжрегіональному управлінні юстиції м. Львова 13.02.2020 за № 5/2115, виконавчий комітет Червоноградської міської ради
 
ВИРІШИВ:
 
     1.Інформацію про підсумки роботи із  зверненнями громадян, які надійшли у виконавчий комітет Червоноградської міської ради у 2020 році, взяти до відома.
 
     2. Першому заступнику міського голови, заступникам міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючому справами виконавчого комітету, старостам виконавчого комітету Червоноградської міської ради:
     2.1 Спрямувати роботу підпорядкованих структурних підрозділів на  оперативне реагування на суспільно важливі проблеми, які порушуються у зверненнях;  вивчати громадську думку щодо основних напрямів діяльності виконавчого комітету,  сприяти підвищенню ефективності управління, якості підготовки та прийняття рішень щодо розв’язання суспільно важливих проблем з урахуванням думки громадськості.
     2.2 Застосовувати  всі можливі сучасні засоби інформування мешканців міста (місцеві телебачення та газети, офіційний веб-сайт, інформаційні сторінки в соціальних мережах, тощо) з метою висвітлення найбільш актуальних соціально-значущих проблем, які пов’язані зі зверненнями громадян, з наданням роз’яснень відповідних положень чинних законодавчих актів.
 
     3.  Керівникам комунальних підприємств міста:
     3.1. Систематизувати роботу підприємства з метою своєчасного попередження ситуацій, які змушують громадян звертатись  до міського голови та на  «Урядову гарячу лінію» чи  «Гарячу лінію області».
    3.2.  Перевіряти викладені в зверненнях громадян факти, а у разі, якщо звернення не містить достатніх даних, необхідних для прийняття обґрунтованого рішення, вживати заходів до отримання додаткової інформації.
    3.3. Завчасно повідомляти заявників про продовження термінів розгляду звернень з об’єктивних причин.
 
     4.       Начальнику загального відділу (Т.Мартенс) висвітлити в газеті "Новини Прибужжя" та на офіційному веб - сайті Червоноградської міської ради  інформацію про підсумки роботи із  зверненнями громадян, які надійшли у виконавчий комітет Червоноградської міської ради у 2020 році   
 
     5. Контроль за виконанням рішення покласти на керуючого справами виконавчого комітету Тимчишина Г.Р.


Міський голова                                                                                                                                         Андрій ЗАЛІВСЬКИЙ